About Me

My photo
Gemas, Negeri Sembilan, Malaysia
Assalamualaikum w.b.t.. kaifa haluk ya akhi wa ukhti??? bikhoir??? ALHAMDULILLAH... AHLAN WA SAHLAN pada semua yang hadir.. moga apa yang dipapar dan ditulis memberi manfaat kepada diri ini dan anda bersama...InsyaAllah Merujuk kepada kata-kata Sheikh al-Habib Umar bin Hafiz :- "''manusia akan MATI bila-bila masa...tetapi TULISAN boleh kekal selama-lamanya...maka tulislah PERKATAAN yang menyebabkan kita GEMBIRA di akhirat kelak..."

KAWAN-KAWAN YG BAEK..

Telekomunikasi & Rangkaian

Sunday 20 March 2011

TAK SEDAR DIRI LAGI!!!!!!!!!!

hm. nampak apa yang tertulis tu....
haha. aku memng x sedar diri lagi....sedap dok goyang kaki. still relax2. enjoy n cool je..
oit ude...wake up...PSPM xsampai sebulan lagi...
da banyak ke ilmu ko...hebat sangat ke ko...ap nak jadi ngan ko...
citer2 tggi menggunung...kalah everest...
tapi effort ko ape..tengok ko sekrg ni...
patotny ngah menghadap buku... tapi still wat keje x berfaedah....
ingat, awak 2 harapan mak abah...
ape janji awak dulu....lau macam ni la, mmpi je ko nak capai citer2 ko 2...
hm, ntah la...aku pon xtaw...
aku ni jenis stdy last minute...tp lau stdy last minute pon aku ny result mmg xgmpak...
time 2 la nak ase nak menyesal...ase down, putos ase...macam2 lagi la...
nak jadi macam spm dlu!!!!!!!!!!!! lingkup result ko......
time 2 nanges pon xgune...sekarang tuhan da bagi peluang ke2 da..
usaha la....pliz rajen kan diri ko 2....bekorban xsampai semggu.....plizzzzzzz
ko nak bangge kan mak abah kan...
ingat satu benda ni...
JANGAN JADI ANAK DERHAKA.....
gembirakan ati mak abah,,,
InsyaAllah hidup senang dunia akhirat...
kejayaan xkan datang bergolek......
usaha+doa+tawakal=KEJAYAAN


Note : entri ni juz peringatan tok aku je...xde kne mngena ngan orang laen...ni mungkin entri terakhir aku tok bln ni...InsyaAllah lpas final nati baru ak update kot...salam

-LIKE dan COMMENT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...