About Me

My photo
Gemas, Negeri Sembilan, Malaysia
Assalamualaikum w.b.t.. kaifa haluk ya akhi wa ukhti??? bikhoir??? ALHAMDULILLAH... AHLAN WA SAHLAN pada semua yang hadir.. moga apa yang dipapar dan ditulis memberi manfaat kepada diri ini dan anda bersama...InsyaAllah Merujuk kepada kata-kata Sheikh al-Habib Umar bin Hafiz :- "''manusia akan MATI bila-bila masa...tetapi TULISAN boleh kekal selama-lamanya...maka tulislah PERKATAAN yang menyebabkan kita GEMBIRA di akhirat kelak..."

KAWAN-KAWAN YG BAEK..

Telekomunikasi & Rangkaian

Thursday 10 March 2011

PeLEnGkAP hIDuPKu

Aku bagai laut tak bertepi dan
tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak
ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum
canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin
pergi darimu
Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di
sini
Temaniku sepanjang hari
Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk
tubuhku
Bila kau rindu aku panggil
namaku
Ku datang menemuimu
Peluk erat jasadku jangan
lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi
malam
Karena hanya dirimu belahan
jiwa
Pelengkapku di dunia

p/s:best gler lgu ni...mksud mndlam..ley t0uchng ati ni..huh..
-LIKE dan COMMENT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...