About Me

My photo
Gemas, Negeri Sembilan, Malaysia
Assalamualaikum w.b.t.. kaifa haluk ya akhi wa ukhti??? bikhoir??? ALHAMDULILLAH... AHLAN WA SAHLAN pada semua yang hadir.. moga apa yang dipapar dan ditulis memberi manfaat kepada diri ini dan anda bersama...InsyaAllah Merujuk kepada kata-kata Sheikh al-Habib Umar bin Hafiz :- "''manusia akan MATI bila-bila masa...tetapi TULISAN boleh kekal selama-lamanya...maka tulislah PERKATAAN yang menyebabkan kita GEMBIRA di akhirat kelak..."

KAWAN-KAWAN YG BAEK..

Telekomunikasi & Rangkaian

Friday 20 May 2011

MAKAN MALAM di KMJ!!!

Assalamm..
ok, entri ni simple je...
aku rase xperlu cerita panjang kot..
kali ni biarkan lensa yang berkata..haha

Tarikh : 25/3/2011
Masa : 8.30 - 11.00
Kejadian : Annual Dinner for KMJ
Krew : Ahli Geli Gilak Galak

ok, jom cuci mate...


Mira vs Diyana

muke suci maseng2..

Mama Murni & fifi
 Hm, ni sesi pertukaran hadiah...

puan murni - mat

mat - pe'jah

pe'jah - adam

adam - jannah

kojeng???

kojeng - diyana

diyana - zarul

Zarul - Bani

Bani - Amin..baik punyer...

Wah..amin yg bagi kat pn murni ye...

Alex - Aton

Aton - Hairul a.k.a AKu la

Aku - liza

Liza - Acap

Acap - Linda

Linda - Hafiz...sweet g2...same tinggi

Hafiz - ecah

Ecah - Alex

I'm sorry???
Ape yg ko wat kat mira ye wakleh???
Ehemm2..

Mira - Saleh

Saleh - Mira
 Ai, mira dengan wakleh main tarik tali la pulak..tukar antara dia 2 orang je...
ade pape ke???


FINALLY
Ini cara KAMI...
Ok, kan aku da cakap..sikit je yang aku tulis..saje nak letak gambar2 ni..sory kwan2, lmbat sangat...
The another sweet moments in JMC...
Opsss..lupe plak..Lets Say Thank You For Mr Katok a.k.a Amir Khairuddin atas DSLR Canon anda...huhu
Sape2 yang nak gune photographer area BP, Muor xpon JB , contact Mr Katok a.k.a Amir Khairuddin..
Walaupon beginner..tapi shoot dia kalah kan pro..
Nanti ajar aku ye katok camne nak snap gambo chantek2..

note: kepada mira, ni ha pic annual dinner..sory aku xbnyak sangat tulis..kering idea...
-LIKE dan COMMENT-

1 comment:

  1. egt link nk letak blog aku...jap ag letak fb aku...ahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...