About Me

My photo
Gemas, Negeri Sembilan, Malaysia
Assalamualaikum w.b.t.. kaifa haluk ya akhi wa ukhti??? bikhoir??? ALHAMDULILLAH... AHLAN WA SAHLAN pada semua yang hadir.. moga apa yang dipapar dan ditulis memberi manfaat kepada diri ini dan anda bersama...InsyaAllah Merujuk kepada kata-kata Sheikh al-Habib Umar bin Hafiz :- "''manusia akan MATI bila-bila masa...tetapi TULISAN boleh kekal selama-lamanya...maka tulislah PERKATAAN yang menyebabkan kita GEMBIRA di akhirat kelak..."

KAWAN-KAWAN YG BAEK..

Telekomunikasi & Rangkaian

Thursday 19 May 2011

CGPA ke PNGK???

Assalammm...

ok everybody...nampaknya ada member aku ni dah bising2 kat aku suruh update blog...ok la...
now aku update...hm, ade gak yang bace blog aku ni..haha...tak sangka aku..terharu aku mira hazali..
you are my prenz...
ok2..cukup da ni puji ko..
kang makin kembang lak si mira ni...
ok, berbalik kepada cerita asal...
CGPA ke PNGK???
haha..actually benda yang same..
tapi maksud penuh aku tak tau..hehe
hm, sebonar ea result matrik baru je keluar..
jangan ko nak wat2 xtaw plak mira..haha
hm, keputusan yang aku dapat???
haish..mane boleh bagi taw kat public macam ni..malu siot!!!
tapi BTW ALHAMDULILLAH...
Allah masih bagi aku nikmatNYA..
3.+3


OK2...tujuan dan niat asal nye aku tulis ni saje nak ucap terima kasih kat membe2 n lec yang da ajar n bagi semangat..
haha..insan2 yang paling banyak membantu..
no 1:
ni masa maen archery kat MP
tu dia...roomate @ BFF aku kat matrik..MUHAMAD SYAZIROL BIN MAZLAN..
dia ni la ckgu tutorial aku dalam bilik..huhu
dia ni banyak bagi aku nasihat n semangat..
seriously dia ni memang genius la...study sikit2 je kot..
tapi kompom 4flat..salute spring la kat ko bro..
hm, lau dapat pegi luar negara jangan lupe aku plak...
n terima kasih banyak2 ea, ko la mangsa yang aku akan kejot tok tanya soalan yang aku tak dapat..
seriously, ko la mentor aku..

no 2:
.
Bakal Imam Mude ni
haha..ni lagi satu insan2 yang banyak menolong n ingatkan aku..
MUHAMAD HISYAM BIN JA'APA..
ni 1 tempat dengan aku..gemas negeri sembilan..
Hisyam ni selalu bagi nasihat pasal agame..da macam ustaz pon ada gak..
handphone dia la yang akan penuhi pagi2 aku sebelom ke kuliah dengan zikir2 n ceramah..
ALHAMDULILLAH Allah utuskan dia ni masok bilik aku..
memang bagus la dia ni...sape2 ad minat nak cari balak yang baik n warak..ni la orang ea...
susah nak cari yang macam dia ni sekarang..
Syam, hope ley jumpe kat u yang same nanti..

no 3:

puhh..poyo abes..
huhu..ni dia makhluk yang ke3 menjadi tulang belakang aku di KMJ..
MOHAMED AMIN BIN MOKHTAR..
tengok kat pic atas ni pon da nampak yang mamat ni agak kerek kan..
haha, actually memang kerek @ poyo kot..upss!!
sory min..ala, gurau je bro..macam xkenal aku pulak..
kalau korang nak tau la, dia ni makhluk yang suke bakor aku..
ayat2 dia buat aku panas ati je beb..
ase macam nak seligi2 je kepala dia...
Hm, tapi sebenar niat dia aku tau..saje bakor aku tuk aku jadi rajen..
haha, terima kaseh min..aku tau niat ko baek..nak member2 ko berjaya gak..
n terima kaseh dengan tutorial2 yang aku tiru 2..(selalu kot aku pinjam)

no 4:

Ahli A2.26
ok, ini dia pencetus inspirasi aku yang ke 4..(ewah, bahasa macam cikgu sastera pulak)
ha, 2 dia ahli2 A2.26...
diorang ni boleh la di katakan ahli2 bilik aku jugak la..
yela, diorang ni ibarat bermastautin gak la dalam bilik aku,,,
kaki lepak n study dalam bilik aku...
ini dia orang2 nya :-
Azmeer (speky yg paling depan)
Syuk (yg macam nak terjatoh 2)
Alif ( yg senyum sambil memberi simbol 'LIKE')
Syazirol ( pembuat no3)
Apis (speky yg kat belakang tu)
Aziz ( paling sweet)
Amir Khairuddin @ KATOK (di belakang sekali)

no 5:-

classmate...
yeah..ini la organisasi yang paling utama dalam pelajaran aku kat matrik..
sekali lagi aku mention korang dak F5T38 @ ahli GELI GALAK GILAK..
yeah..yang ni aku just mention name jela ye..
nak describe sorang2 letih ler..
ok..
kita mula dengan gegurl k..
pejah,mira,diyana,aton,liza,linda,ecah,bani,jannah..
yang boiboi,
amin,acap,alex,apis,mat,salleh,kojeng,zarul,adham n lastly aku la...haha
opss!!! terlupe plak orang penting or yang paling utama ialah mentor bagi my practicim xpon mama kitorang....

Madam Siti Murni Binti Salehan
Mama Murni & Fifi
 ha..inilah orang yang paling penting bagi kelas aku..
dialah yang banyak bagi semangat...
mama ni friendly tau..
serious best dapat mentor cam mama ni..

ok2, inilah mereka2 insan yang tuhan kurnia kan aku kat KMJ tok bagi aku semangat dan membimbing aku tok jadi insan yang berguna..
sebenarnye ramai lagi..tapi ini je yang aku dapat senaraikan..
sesiapa yang aku xsempat senaraikan 2,jangan amek ati ye..
aku hulurkan 20 jari aku tok mohon maaf atas salah silap aku ye...
n mintak halal kalau ade termakan minum n ilmu yang diajar kepada aku...
lastly, nak ucap



kepada

WARGA KOLEJ MATRIKULASI JOHOR

untuk segala-galanya...

note: hm, sory..kebanyakan gambar ni aku recycle dari blog n FB je...

-LIKE dan COMMENT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...